Pročkove sexuálne deviácie

11. marca 2024, publikujem, Nezaradené

Každý priemerný občan SR musí chápať, že Pročko do politiky nepatrí. Nebudem sa opakovať už v mnohých mojich textoch na jeho adresu, ale tento treťotriedny zabávač a komik (ktorý už beztak nikde veľa vody nenamúti a v hereckom svete už obzvlášť nie), je absolútnou hanbou našej politickej scény! Jeho prejavy, názory a celkové správanie, je obyčajná fraška. A pozrime sa zrazu, už sa naňho vyťahujú aj sexuálne škandáliky. Ako keby sme o nich nevedeli. Tento malý človek a to doslovne MALÝ, ale s veľkým egom, si zjavne svoju sexuálnu frustráciu kompenzuje, kde sa dá. O Jožinovi  predsa dobre vieme, ako obťažuje každú sukňu, nevynechá príležitosť trúsiť blbé sexuálne poznámky na adresu iných žien. Jeho sprosté, oplzlé reči sú veľmi dobre známe. Aj keď teraz zase niekto na neho vytiahol tento hnus a špinu a Jožko sa nám bráni, ako lev, bez vetra sa ani lístok nepohne. Toto celé je len dôkazom, ako takýto človek nemal a nemá v politike čo hľadať!

Toto sme sa dočítali z iného článku:

 „Jozef Pročko sa dostal do parlamentu vďaka Igorovi Matovičovi, ktorému už niekoľko rokov pevne drží chrbát. Od svojho straníckeho šéfa stihol už pochytiť rôzne maniere. Behá po NR SR v tričkách s nápismi, vykrikuje po druhých poslancoch a podobne. Najnovšie sa na neho valí vlna obvinení týkajúcich sa jeho nevhodného správania.

Romane Tabák prišla na sociálnej sieti správa od anonymnej odosielateľky, ktorá sa pred dlhými rokmi údajne stala obeťou Pročkovho výpadu: „Tiež mám s ním takú skúsenosť. Keď som bola na strednej škole v druhom a treťom ročníku, konali sa v Lučenci mediálne futbalové turnaje. Bol to asi rok 2002 alebo 2003. Bolo tam vtedy aj mužstvo z TV Markíza (Švajda, Krajcer, Pročko), všetci tam vtedy pili a bavili sa a večer mali na hoteli párty, ktorej som sa našťastie nezúčastnila.

Správa pokračuje ďalej, kde sa odhaľuje údajné Pročkovo sexuálne obťažovanie mladých študentiek: No na výstavisku sme mali každá pridelené svoje mužstvo a mali sme sa o nich starať, keď niečo potrebovali. A pred šatňou ma Pročko schytil, vytiahol mi tričko úplne hore tak, že mi bolo vidieť pred všetkými prsia v podprsenke a zakamufloval to tým, že poď sem, určite aj ty chceš podpis. A nebola som jediná, ku ktorej sa takto správal. Mali sme 16 – 17 rokov.“